De verginitate
Quis est virginem? Virgo pro antonomasia est Maria la qualis, pur habendo partorito Jesus, remasit virginem grazie ad spiritum sanctum. Sed virgo fuit pure Teodora, mulier de imperatori Giustiniano, la qualis pro rimanere virgine senza rinunciare ad piaceris sessualis, usabat sodomiam, in questum modum facebat puttanam da dretum sed remanebat virginem davantis. Non possumus scordare vestalem Tuccia la qualis, accusata de habere avuto rapportis sessualis, pro provare suam verginitatem, raccolsit acquam de Tevere cum setaccium. Et quod dicere de Elisabetta Prima la qualis, pure se habebat numerosis amantis, est passata ad storiam come virginem solum perché non si est mai sposatam? Ergo, virginitatem non est conditionem fisicam sed moralem. Enim lo stessum Sancti Agostini dicebat que essere violentatem non facebat perdere verginitatem, purchès si fosset resistito cum tutto cuorem et animam et pro avvalorare questam tesi, in De civitate Dei scribet que existunt duos tipos de verginitate: unam corporalem et alteram spiritualem. Nunc, secundus me, qualchedunus habet raccontato ad Tommaso pensierum de Sancti Agostini et is, qui se volet rifacere virginitatem spiritualem pro se facere accogliere ab De Caro, cominciat ad partecipare ad eventos de partitos et movimentos de sinistra; citat, ad spropositum, Salvemini; recordat quando erat socialista; parlat de pace in Palestina; intervienet ad incontros super violenzas contra foeminas… Stat etiam provando ad se rifacere verginitatem corporalem et stat provando omnes antiquos remedios: bibit decottum de erbes marcias, usat saponem astringentem, provat sanguisugas. Insommat, volet ripetere quantum fecit ventis annos or sonos quando, post habere amministrato cum fascistos, se accucciavit ad cortem de Niki Vendola insiemes ad unum qui stat semper in silentio. Purtroppus pro is, ut dicunt mottos dialectales, “Unam voltam se ‘mbènnet Necolam!” et, soprattuttos “Addò te si fatte la state, dà fatte u vierne!”.